`´ Dag 15 `´

Dag 15 – Mina drömmar?



Vart ska jag bo:
Jadu, mina drömmar för livet & så..
Det är först & främst flytta neröver, närmare nån större
go' stad som Linköping/Stockholm eller Göteborg.
Vill bo strax utanför stan så de högst ska ta 15min in typ,
men ändå lite avlägset i nått hus så man har tillgång till att kunna
göra lite som man vill & ha ex. djur m.m.

När det kommer till karriär:
Vill bli rätt stor inom fotografering/photoshop, ha en egen fotostudio med
en riktigt bra systemkamera. Så, alltså starta eget inom det & ha som
ett extrajobb hemma, eftersom det är en fritidssyssla jag gillar att hålla på med.
Sen vill jag gärna jobba inom servering/bartender!

Musiken vill jag också bli bättre på, men det är inget jag känner jag 
verkligen vill lyckas inom.. Men de skulle vara kul & speciellt om jag
verkligen inte skulle lyckas inom fotograferingen.
Tyvär är fotografering en tuff branch då det finns så MÅNGA som håller
på med det & är BRA! 

Familjelivet:
Självklart vill jag ha det förhållande jag har nu, med
Robin Hansen då jag verkligen kan blicka frammåt med honom & se
en framtid med honom, inget jag tidigare kännt.
Barn & så? , Njaae.. Långt ifrån mina planer nu!
Inget jag tänker på & kommer tänka på länge..
Självklart tror jag på att den dagen kommer komma, 
men den dagen kommer jag även se till att jag har ett bra boende,
tiden & fast jobb då jag vill att allt ska rulla på & man ska slippa tänka 
tanken "Undrar om jag har råd med mat denna månad, eller om jag verkligen kan ge min
son/dotter det han/hon verkligen önskat sig så länge" o.s.v.

Plugga:
Kommer även också vilja plugga upp mina betyg på Komvux & kommer
göra det redan nästa år förhoppningsvis.
Sedan får jag se om jag väljer att plugga vidare på något annat också,
just nu är jag väldigt osäker när det kommer till skola & vad jag vill plugga till.
Därför har jag inte heller gått klart gymnasiet & hoppat runt en massa mellan
olika skolor & linjer.


Ja, så mycket mer har jag inte sett frammåt, som jag kan komma
på just nu...
Men ställ gärna frågor om ni har några! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback