`´ Påväg till öppna landskap `´

... och skog... Haha, alltså till Torpshammar...
Ska ta tåget som går 16.35 härifrån..
Så Laika & jag ska promenera snart i snökaoset...

Ska vara barnvakt imorgon & på Lördag åt Ylvas barn,
sen ska jag färga utväxten i helgen innan Jul/Nyår så man
blir lite snyggare.. Umgås lite med familjen & bara ha det trevligt
innan jag drar på mina äventyr till veckan som kommer!

Älskling kanske kommer imorgon också, får se om han hade ledigt
på Lördag eller inte, *hoppas, hoppas*.

Påbörjat diet nu också i hopp om att förlora vikt!
Ajuste, medans jag har det på minne måste jag stoppa ner påsarna i
väskan..
Sen göra mej klar.

Men kommer nog blogga i helgen & försöka ta mig tid & fotografera ute lite
om det är bra väder!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback