`´ Poesi För Fiskar `´




Hahahaha, hade inte sett dessa innan.. Men så sjukt bra, så MIN humor!
Haha, men ni måste se hela för den ska vara kul, sen finns de fler som ni kan bläddra mellan,
ja såg alla idag,, Shit va bra de var, dog av skratt!

Haha, idag har vare en lugn dag... Hjälp mamma lite idag med mat & så då hon
är sjukt, sen chillat mest hela dagen..
Skulle vara barnvakt, men det blev inte av då det inte behövdes.
Så skulle Robban komma men då gick det inget tåg som dom skulle,
gå snart & sparkar & välter alla tåg.. För det är fan inte första gången på senaste.
Så sjukt jävla drygt!

Så nu sitter jag här, själv i Torpshammar.. Längtar tills att få träffa Robban &
prata med honom..
Det är den 18onde idag &, de vet ni väll vad det är för dag efter allt mitt tjat!
Jo, dagen då jag & Robban vart tillsammans så idag!
Så det är kalenderns absolut bästa datum varje månad <3

Jag Älskar Dej Robin Hansen <3
Det gör jag verkligen, hoppas du inser hur mycket jag gör det!
Vet inte vad jag skulle göra utan dig, så snälla..
Var alltid min!



Imorgon får ja se vad som händer, lär bli lungt...
På Måndag blir det Sundsvall igen!
Ska träffa upp älskling Anna nått också, hon har grejjor
hos miig också som hon måste hämta innan jag drar ut på mitt
långa äventyr.. Det ska packas & Städas så allt är klart på Tisdag..
För på Onsdag = HEJDÅ sketna SUNDSVALL!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback