`´ Stockholm Nästa `´

Nu har jag packat för fullt, och insett att väskan
är för liten, de hjälper inte ens & hoppa på den.. *Suck* :'(
Så har fått valt bort en massa kläder & shiit...

Lämnade en liten julklapp till barnen åt Sonubai & Erik också,
dom fick en massa PS2 spel av oss..
Sen kom dom upp med en liten julklapp som jag öpnna nyss
då jag inte har plats & dra med det till Stockholm.
Det var ett presentkort på IKEA!
Tack, de var verkligen snällt <3
Fått julklapp av mamma också redan, men det tar jag med till Stockholm 
då det ligger i ett kuvär.

Ska snart gå ner till Sonubai, hon skjutsar ner mig till stationen..
Så slipper jag gåå, det är ju toppen!
Tåget går 14.42 från Sundsvalls C & får hoppas på att de mamma sa nyss
inte stämmer, dom säger att de är krångel & förseningar med tågen neröver..
Och de orkar man inte, speciellt inte när det är en massa byten & passa in.

Ska försöka blogga i Stockholm också, så ni inte saknar mig för mycket ;)
Haha, har laddat kameran också, så blir massa bilder, och kanske en videoblogg? ;)

Ha en God Jul & Gott Nytt År!


Kissebääsen hemma hos mamma, som försöker rycka kameran ur handen på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback