`´ Sjuk, Sjuk, Sjuk `´

Ska man aldrig få bli riktigt frisk & vara det länge?
Jag börjar bli riktigt less på kylan också, nu får det ta & börja bli sommar!


Inatt har ja inte sove så mycket då jag vaknat av att ja haft svårt & andas,
känns som halsen är lite svullen & att ja är slemmig så.. Ont som fan, bara det inte är halsfluss
eller sån skit... Haft det sen Fredag så fortsätter det får ja kolla upp det..
Håller på knarka ihjäl mig nu på en massa haöstabletter..


Mamma är sjuk som fan idag också & har tappat rösten, så här
smittar vi varann...
Vi åker tillbaka till Sundsvall ikväll iallafall, då hänger även Christian med.. :)
Det ska bli skönt & komma hem till den underbara sängen..


Ja, inte så mycket & skriva nu.. Sa ju igår ja inte kommer va inne på jättelänge
men de var för ja inte trodde ja skulle in nu idag en sväng..
Men detta kommer va sista inlägget på sjukt länge!


Troligtvis kommer ja skriva igen efter vecka 10 då ja åker hem till mamma
veckan där efter & kommer nog vara där hela veckan...




I Torsdags var jag & min gulleponk Robin Hansen tillsammans i
ett år & 10 månader! :)
Visst är det underbart? Inte långt kvar tills 2 år nu!
Känns verkligen inte som den tiden, känns inte ens som ett år!


Men ja ser det som nått bra, då är man iallafall inte less på varann!
Och inte ett enda bråk heller, inte ett enda... Så sjukt underbart!
Det är verkligen du & jag gubben, vi för alltid!
Jag Älskar Dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback