`´ Grattis Mormor `´

Idag fyller min mormor idag & eftersom jag inte kan fira henne nu så
får hon iallafall en liten plats här på min blogg, grattis på dig mormor!



Mormor & Mamma min!



 


Ja, imorgon åker älskling & jag hem mot Sundsvall, vet inte vilken tid..
Tror det var nån gång efter 12.oo...
Igår var vi barnvakt åt Sean & Kate (Robbans Syskon) medans
Anna & Jimmy var i Sthlm & hade sitt lilla roliga & firade Jimmy..
Vi spelade lite spel & sånt mestadels..
Mot kvällen såg vi film & bara chillade..


Idag ska vi se G-Force hade ja tänk, Jimmy & Anna har hyrt den till barnen så
& på trailer tycker ja den verkar lite småkul så ska ge den en chans..
Blev ingen bio i fredags då vi tänkte ta den ikväll, men får bli nästa ner vi åker
ner hit.. Känner att vi inte riktigt har råd med det tyvär..


Men nu ska ja ringa mamma en sväng & se om Laika är hos Christian
nu & hur de gått när dom firade mormor..
SJälv får ja hälsa på henne en sväng i veckan om ja kan :)


Ha de bra allehop!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Har ni inte råd med bio?...tråkigt...:(.det som e så billigt...

2010-01-28 @ 20:29:38
Postat av: Cissy

Evelina: Visst har man råd om man velat, men man vill väll hem & kunna handla en massa mat & grejjer också :p Sen kände vi inte heller så mycket för att gå på bio då! ^^, Sen är inte bio det billigaste anser jag, 3D bio går på 150/personen & vi är 2 + menyer som man vill ha som går på en hundring var.. Så 400-500kr får man ju lägga ut om man vill ha en trevlig stund på bion! :D

2010-02-18 @ 17:40:09
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback