`´ Inget Internet `´

Och inte heller några pengar på telefonen, MEN jag lever iallafall världen..
Fett trist att jag inte kunnat bloggat, men eftersom ja inte har nått internet har
ja bloggat i ett word-dokument hemma som ja kommer lägga upp här, kommer
troligen bli långt då ja inte kommer ha internet på ett bra tag, men dom som
orkar får läsa det, annats whatever..

Är nu hemma hos päronen, pappa kom & hämta mig, älsklingen & Christian på
eftermiddagen..
Så när vi kom hit åt vi lite mat & sen har vi bara umgåtts, kollar på tv & spelat
bordsspel.. Ja har även unnat mig 2-3 öl idag, riktigt gott!
Sen hade mamma gjort en aewsome efter-rätt som ja ska sno receptet på,
de va sjukt gott...
Delar säkert av mig av receptet här sedan för andra som vill testa det...

Nu sitter vi alla på mitt rum med en varsin dator & bara chillar, ska snart se
reprisen på Paradise Hotel på TV6play som ja missa ikväll.. Måste ju se hur de
går bland alla.. Haha, igentligen helt meningslös serie men ändå kul & se?

Nästa vecka åker jag till Stockholm igen, ska bli sjukt kul!
Sen åker ja till Västerås (Hallstahammar) i början på Februari för att fira min
älskade barndomsvän Petra på hennes 20års dag!
Ska boka biljetter till det i veckan!

Ska försöka se till att fixa ett internet till senast nästa månad också..

För dom som inte vet flyttar ja snart förhoppningsvis min adress till Sundsvall
nu också, Cissy goes citybooo! Yaooo!

Se Yaa Later Chickenbitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback