`´ Gröna Lund `´

Äntligen hemma efter en hel dag på Gröna Lund med älskling & hans familj!
Mina fötter njuter av vilandet nu medans jag sitter vid datorn & det ser ut
som hela jag håller på rasa ihop med tanke på allt plåstrande jag fått,
men de är en annan sak som jag kommer till sen, tänkte sammanfatta min dag
lite för dom intresserade!

Klev upp vid 07.30 imorse med dom andra, hoppade i duschen,
plattade håret & sen var jag klar.
Dagens klädsel bestod av vita legins med tryck på, blåa jeansshorts & en
svart tröjja med nitar & döskalletryck på & mina nya par solbrillor & vita skor.
Kort kommer jag få ladda upp senare, orkar inte att hålla på med det just nu,
toligtvis kommer dom när min blogg är ombyggd.
Om inte annat tidigare på min Facebook.

Anyway, åkte härifrån vid 09.oo tiden & var framme vid 10.3o utanför Gröna Lund,
Robbans mamma köpte åkband & entrébiljetter åt oss alla, så det tackar jag sjukt mycket
för! Hon är toppen hon!

Sen när dom öppna vid 11.oo gick vi in, vi har gjort lite allt möjligt..
Jag & älskling åkte karuseller med Sean & Kate, sen åkte vi några större karuseller
själva som dom inte klarade av, sen spelade vi lite spel, vann inte ett skit idag..
En riktig otursdag.. Robban vann nån småpryl!
Sen till mat idag som är en av dom bästaste saker fick jag en LANGOS med
vitlög & skagenröra på, mhmm.. Så underbart gott..

Vädret har vare toppen idag, alldeles för bra.. Tror jag inte ens svettats så
mycket på hela min livstid, eller nu överdriver jag..
Men ni förstår kanske hur varmt det var när jag säger så?
Gått över hundra spänn idag bara på dricka.

Värst av allt idag så kommer vi till den ihop-plåstrade Cissy,
jag har fått rejäla brännskador, armen drabbades värst, sen har jag på brösten
& lite lite på foten..
Jimmy som är sjuksköterska såg när vi var hemma att det var allvarligt,
mot andra gradens brännskada & de såg vidervärdigt ut, massa fylda blåsor..
Men som tur är hade han saker hemma & hjälpte till & behandla det,
så nu håller vi tummarna för att det blir bra & inte infekterat & att det inte blir
ärrbildningar, annars gråter jag ihjäl mej :(
Så tack till Jimmy också som rädda mej ikväll! :D

Men nu medans älskling sitter & spelar med Jimmy ska jag reläxa här
med nått skönt zylomspel & bara chilla, dricka en massa vatten & äta fruktremmar
som vi köpte idag.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Robban

Va en kul dag ju! ^^

och ja dina blåsor var inga fina.. men jag tror att det där kommer att lösa sig jätte fint ^^

älskar dig över allt annat sötnos! :)

Puss

2010-07-14 @ 11:30:38
URL: http://rawbie.blogg.se/
Postat av: Cissy

Robban: Åhh, sötnos.. <3 Du är verkligen världens finaste pojkvän <3 De vet du va? Jag älskar dej med, jätte jätte mycket! <3

2010-07-14 @ 12:06:53
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback