`´ Shopping `´

Hello brudar & pojkar, gamtuckor eller vad ni nu än är som läser ;)

Är i Stockholm nu, vare de sen igår, kommer stanna här en vecka
till...

Idag har vi varit till Stinsens & shoppat med älskling & hans familj,
jag & älskling köpte ett par skor var.
Sen blev det inte så mycket mer än att kolla runt eftersom vi ska spara pengarna
till Gröna Lund.. Ja har ju inte hunnit fått mina pengar än så, tråkigt nog..
Så just nu lever jag på Robban, Ajuste, de blev ett par nya solbrillor också..
Ja & Anna köpte ett par likadana, så nu kommer vi vara superheta där ute i värmen!
Hihi... Som vanligt har jag också kameran med mig, tömd, laddad & klar..
Men tror ni jag är bra på att använda den? Nej nej, de har jag glömt bort helt..
Får se om de kan bli ändring på det...

Innan vi åkte hem från shoppingen igen åt vi på burger King, så nu
har vi vare hemma ett tag & senare ska älskling & jag sparka lite boll med syskonen
(Sean & Kate) hans.. De ska bli skojj!

Morgondagens planer verkar bli sol & bad, de ska bli mysigt!
Eller vad säger ni?

Haha, igår testa jag ni vet Supermario som är nytt till Nintendo,
men det som dom behållt gamla looken på, vet inte vad det heter..
Men jag antar ni fattar vilket, fan.. De var kung det!
Lätt att jag vill ha det själv, får jag jobb & lön snart blir det ett wii bara för att
ja ska kunna ha det spelet!

När det kommer till jobb sökte jag på 2 nya igår, ett som personlig assistent
igen & ett annat som serveringspersonal på Biteline i stan, de kan man ju hoppas på!
Så håll tummarna för mig nu igen!

Nä, man kanske ska ta & surra lite med mamsen i telefon nu, ringa henne en sväng..
Eller hjälpa Sean & Kate med spelet, ja har tagit med Spyro som dom får låna om
dom gillar det...

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback