`´ Solbränd `´

I förrgår var vi allehopa & badade, jag & älskling brände oss rejält i solen,
är fortfarande rödare än en brandbil & tjuter mer än en, det svider & klias över
hela kroppen, vet inte vart jag ska ta vägen..
Barnen vill ut & leka med oss idag, men jag är en vampyr som inte tål solljus just nu
så det får bli senare idag...

Igår var också en lugn dag p.g.a smärtan, var inne mest hela dagen & chillade,
spelade lite zylom spel & super mario med älskling...
På kvällen när barnen lagt sig tog vi andra en varsin grogg & spelade
lite UNO, chicago & plump..

Imorgon blir det Gröna Lund om det inte blir för mycket regn, det var varning för det så..
Annars blir det på tisdag..

Sen ska vi spela nå minigolf i veckan också, får se om de blir på tisdag/onsdag då?

Kameran har vare framme ytterst lite nu, så får se om de finns nå bilder som ja kan
lägga upp sen eller inte?

Men just nu har jag inte så mycket mer att skriva om, så..

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback