`´ Ny Blogg På Väg `´

Nej, ja ska inte byta domän eller namn, denna blogg ska få ett annat utseende &
inte bara handla om mitt liv, utan ett av mina största intressen..
Fotografering/Bildredigering..

Det ska bli ett nytt utseende & allt, lättare & hittta & uppdelad i olika kategorier..
Självklart ska jag behålla bloggandet som nu men ska ska även komma
tipps & trix om b.la photoshop, dela med mig av det jag kan & även visa
det jag gjort!

Istället för att starta en hel egen ny hemsida använder jag mig av min blogg
då jag sett så mycket andra foto/grafisk intresserade bloggar & dom är snygga..

Denna gång lägger jag min design i andras händer, alltså jag ska inte göra en ny design..
Har hittat en tjej som är superduktig & gillar verkligen det hon gör av det jag sett
så ska ge henne en chans till att göra det hon känner för, har gett henne lite tipps
om vad jag gillar sen har hon fria händer..

Vet inte hur länge detta kommer ta, men ni får ha överseénde med att bloggen
kan se lite kul ut ett tag tills den är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback