`´ Snart är studenten här `´

Tjalalalala, Petra tar studenten, tjallalalala!
Min duktiga, vackra vän Petra tar studenten på Torsdag så imorgon måste
jag hitta nån fin present till henne medans hon är på skolan..
Så studenten börjar först med att vi (älskling, björn & jag)
går till skolan & kollar när hon går ut, har tömt kameran så de kommer
en massa bilder sen..
Efter det far vi till Petras föräldrar & festar lite för hennes klass ska dit,
de blir skojj det!
Under tiden här har vi umgåtts en massa, var ut en dag på en liten krog
där vi parta med gamlingar!
Robban sjöng även kaorke med Petra, hihi.. Gullig han är!
Han skulle göra de om han älska mej som en utmaning ;)
Åvisst gjorde gullponken det & ja har det på film, wohooo!
Världens bästa pojkvän! I love you Rawbie!
Ronja var också med oss ut & har hängt med oss några dagar också...
Trött ikväll , så ska snart sova.. Vi alla sitter & kollar nån komedi på 6:an nu..
Den verka rätt kul, har småkollat lite medans jag samtidigt letat jobb runt på
internet...
Ajuste, haha... Har sökt åt Björn också till Paradise Hotel, så håll tummarna
förfan att han kommer med!
Idag sökte älskling & jag också till "Vem kan slå Filip & Fredrik"
åvisst kan vi det?
Ska få storpojkarna & gråta över vår seger ;)
Peace!
Åkte runt en sväng & på vägen stanna vi & kolla
runt lite & hitta dessa fjädriga vänner..
Små söta duntussar.. (Kanadagäss)
Petra efter en "spex"-dag på skolan..
Dagen efter hon vare på Kolmården den lyllo ungen!
Självklart en bild på dom sötaste!
*Älskling & Jag*

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, fan vad kul om Björn skulle komma med :p Måste höras nåt under sommaren :) <3

2010-06-17 @ 16:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback