`´ 20Års Fest `´

Igår hade jag min fest, först en middag med 12 personer...
De blev plankstek & till efterrätt marängsvisch..
Vid 22.oo började resten av folket komma in & ja hade skitkul den kvällen..
Den blev lyckad.. Och fick träffa lite nytt folk, som Emma, vilken
toppen tjej! :D Häftig brud de...
Så kul & träffa gamla vänner också som Westoon & de som kommer ända hit för
att kunna gå på festen..
Fick blommor igår också av brudarna & en jättego' likör av
Björn... Tack <3 Uppskatta det verkligen!
Kom även ett blombud som familjen sänt, jättefint <3
Blommor från Anna med :)
Kul att ja fick kontakt med saknade Becca också =)
Skönt att man kan prata igen, hatar att vara ovänn med folk!
Bilder kommer sen & mer från Festen..
Idag & imorgon ska jag spendera tiden med att städa undan allt...
Hoppas ni hade lika kul som jag, skitkul att ni alla kunde komma!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var skitkul och jättegod mat och jätteroligt att träffa alla igen :D

Måste ta och ses nåmer :P

Puss <3

2010-03-21 @ 19:52:00
Postat av: Cissy

Håller sjukt med dig gumman! , Hitta på nått nästa gång vi har pengar kanske? Du kan mitt nummer ;)

2010-03-21 @ 22:26:52
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Sara

Och du har har mitt ;)

2010-03-22 @ 07:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback