`´ SISTA word-dokumentet `´

`´ Mormor `´
Måndag 24/5-2o10 , KL. 22.49
Idag klev älskling & jag upp vid 08.3o då ringde robban ett samtal
som han behövde & sen gick vi ut med Laika & summer, hoppa
iduschen & började att packa..
Passade på & låna internet & klistrade in senasre miljonerna inläggen från
word-dokumentet in på min blogg också.. Vi har bestämt oss nu iallafall för att köpa qomviq surf
i veckan så man har nått internet, de ska bli najs najs...
Ja, efter det skulle mamma skjutsa hem oss & påvägen gjorde vi ärenden som i
Matfors gick vi in på banken en sväng, sen posta jag iväg 3 brev idag..
Ajuste, innan stoppade vi till i Stöde också på en blomaffär & köpte saker
till mormor & morfar..
Åter igen till matfors - efter baknen for vi till mormor som bor på Tunastrand
& firade henne i förskott på morsdag då ingen av oss kan på Söndag för då blir mamma
uppvaktad själv hemme, hon fick en fin sak som jag & mamma valde ut idag, en vit fyrkantig bricka
med svart sand på också stod det 2 söta troll där på (mormor älskar troll) & en liten ljuslycka stod mellan trollen,
den var jättefin.. Sen hade mamma självklart köpt tårta & saft också så satt & mata mormor lite med det..
Efter att vare där ett bra tag tog vi vägarna förbi till morfar också som bor i långsjön,
åh så fint detärdärpå sommaren!
Vi fika lite där & umgicks, mysigt det!
Sen var vi tvungen & åka till stan eftersom vi hade lite fler småärenden, så
fixade det, följde med mamma & handla en sväng & sen skjutsa hon hem oss...
Fick så vi kunde göra en sallad idag också, tack tack! <3
Du är underbar mamsen..
Det blev en sallas med gurka, röd paprika, sallad, fetaost, hamburgekött & grekisk dressing..
Mhmm, så underbart gott det var.. Också blev det några mackor till...
Ja, var väll hemma vid 15.oo - 16.oo tiden & chilla då en stund,
ja glodde på tv& Robbans att vid datorn, sen diska han & jag gjordei ordning salladen..
Åt den & sen fortsatte vi & kolla på tv, bl.a Top Model...
Hejjar på Sundai, hon är så otroligt gullig..
Men hon måste rycka upp sig, som idag gjorde hon bra men hon måste fortsätta så,
annars är jag rädd för hon åker ut :/
Under tiden jag kolla på det sorterade jag även tvätt somlåg utspritt över HELA
sovrummet så nu är det klart, imorgon ska de bara på sina rätta platser, också ska
jag städa...
Aslans matte ringde idag också & kolla av undefär hur veckan ser ut, så på
Onsdag - Torsdag sover Aslan här & han kommer ev. på Fredag också, vi fick se..
Men nästa vecka behövde dom en massa hjälp & de går ju finfint där..
Sen fick ja en annan svår fråga, vad händer i sommar & höst, ja vet ju inte själv..
Sommaren är inte superplanerad utan få se vad osm händer & sen i höst vet ja ju inte om
ja kommer plugga eller så, måste ta mig en riktig funderare på vad som händer...
Man känner sig ju så dum också när man inte riktigt har ett svar, men jag har ett problem,
ett STORT problem, jag vet helt enkelt inte vad jag vill göra?
Damn, måste lösa det snart...
Jaja, vi får se vart dagarna tar än ;) Har ju iallafall börjat sökt en massa jobb..
Peace!
`´ Nyvaken & Nyduschad `´
Tisdag 25/5-2o10 , KL. 12.36
Klev upp för en stund sen, du vad SKÖNT med sovmorgon ibland..
Har ju klivit upp tidigt i ett par dagar nu så..
La mig tidit igår också, så nu känner man sig utvilad..
Precis kommit ur duschen & nu gick robban på toaletten,
efter han är klar ska vi gå ut & gå med Laika.. :)
Hon sitter nu vid dörren & väntar som vanligt..
Idag blir hyffsat lugn dag, ska städa & så..
Sen lät de som Christian skulle komma förbi..
Ja ska kolla om de finns nån ledig tvättid också i veckan...
Efter att vare ute blir det nog att fika nå mackor med lite sallad
& grekisk dressing på, de låter väl awesome?
Nu är älskling klar, time to go..
Peace!
`´ Early in the morning `´
Onsdag 26/5-2o10 , KL. 07.11
Hoppas Robban får pengar idag, det skulle vara så toppen!
Klev upp för en stund sen & har piffat till mig lite snabbt & nu väntar jag på
att Aslan ska komma förbi, idag ska grabben sova här :)
Sen mer idag, vettefan som händer.. Antingen lungt,
kolla hur vädret är så kanske man ska ut & jogga idag?
`´ Mormor `´
Måndag 24/5-2o10 , KL. 22.49


Idag klev älskling & jag upp vid 08.3o då ringde robban ett samtal
som han behövde & sen gick vi ut med Laika & summer, hoppa
iduschen & började att packa..
Passade på & låna internet & klistrade in senasre miljonerna inläggen från
word-dokumentet in på min blogg också.. Vi har bestämt oss nu iallafall
för att köpa qomviq surf i veckan så man har nått internet, de ska bli najs najs...

Ja, efter det skulle mamma skjutsa hem oss & påvägen gjorde vi ärenden som i
Matfors gick vi in på banken en sväng, sen posta jag iväg 3 brev idag..
Ajuste, innan stoppade vi till i Stöde också på en blomaffär & köpte saker
till mormor & morfar..
Åter igen till matfors - efter baknen for vi till mormor som bor på Tunastrand
& firade henne i förskott på morsdag då ingen av oss kan på Söndag för då
blir mamma uppvaktad själv hemme, hon fick en fin sak som jag & mamma
valde ut idag, en vit fyrkantig bricka med svart sand på också stod det 2 söta
troll där på (mormor älskar troll) & en liten ljuslycka stod mellan trollen,
den var jättefin.. Sen hade mamma självklart köpt tårta & saft också så satt
& mata mormor lite med det..
Efter att vare där ett bra tag tog vi vägarna förbi till morfar också som bor i långsjön,
åh så fint detärdärpå sommaren!
Vi fika lite där & umgicks, mysigt det!

Sen var vi tvungen & åka till stan eftersom vi hade lite fler småärenden, så
fixade det, följde med mamma & handla en sväng & sen skjutsa hon hem oss...
Fick så vi kunde göra en sallad idag också, tack tack! <3
Du är underbar mamsen..
Det blev en sallas med gurka, röd paprika, sallad, fetaost, hamburgekött
& grekisk dressing..
Mhmm, så underbart gott det var.. Också blev det några mackor till...

Ja, var väll hemma vid 15.oo - 16.oo tiden & chilla då en stund,
ja glodde på tv& Robbans att vid datorn, sen diska han & jag gjordei
ordning salladen..
Åt den & sen fortsatte vi & kolla på tv, bl.a Top Model...
Hejjar på Sundai, hon är så otroligt gullig..
Men hon måste rycka upp sig, som idag gjorde hon bra men hon måste fortsätta så,
annars är jag rädd för hon åker ut :/
Under tiden jag kolla på det sorterade jag även tvätt somlåg utspritt över HELA
sovrummet så nu är det klart, imorgon ska de bara på sina rätta platser,
också skajag städa...

Aslans matte ringde idag också & kolla av undefär hur veckan ser ut, så på
Onsdag - Torsdag sover Aslan här & han kommer ev. på Fredag också, vi fick se..
Men nästa vecka behövde dom en massa hjälp & de går ju finfint där..
Sen fick ja en annan svår fråga, vad händer i sommar & höst, ja vet ju inte själv..
Sommaren är inte superplanerad utan få se vad osm händer & sen i höst
vet ja ju inte om ja kommer plugga eller så, måste ta mig en riktig
funderare på vad som händer...
Man känner sig ju så dum också när man inte riktigt har ett svar,
men jag har ett problem, ett STORT problem, jag vet helt enkelt inte vad jag vill göra?
Damn, måste lösa det snart...

Jaja, vi får se vart dagarna tar än ;) Har ju iallafall börjat sökt en massa jobb..

Peace!




`´ Nyvaken & Nyduschad `´
Tisdag 25/5-2o10 , KL. 12.36


Klev upp för en stund sen, du vad SKÖNT med sovmorgon ibland..
Har ju klivit upp tidigt i ett par dagar nu så..
La mig tidit igår också, så nu känner man sig utvilad..

Precis kommit ur duschen & nu gick robban på toaletten,
efter han är klar ska vi gå ut & gå med Laika.. :)
Hon sitter nu vid dörren & väntar som vanligt..

Idag blir hyffsat lugn dag, ska städa & så..
Sen lät de som Christian skulle komma förbi..
Ja ska kolla om de finns nån ledig tvättid också i veckan...

Efter att vare ute blir det nog att fika nå mackor med lite sallad
& grekisk dressing på, de låter väl awesome?
Nu är älskling klar, time to go..

Peace!




`´ Early in the morning `´
Onsdag 26/5-2o10 , KL. 07.11


Hoppas Robban får pengar idag, det skulle vara så toppen!

Klev upp för en stund sen & har piffat till mig lite snabbt & nu väntar jag på
att Aslan ska komma förbi, idag ska grabben sova här :)

Sen mer idag, vettefan som händer.. Antingen lungt,
kolla hur vädret är så kanske man ska ut & jogga idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback