`´ Petra Lundh & Ronja `´

Idag ska jag äntligen få träffa min underbara vän!

Ska snart städa lite snabbt i lägenheten, göra mig i ordning & sen
när pappa ringer & säger han är på väg så hänger jag med han & lennart
(min systers kille) till Torpshammar så jag får träffa släkta en sväng..
Vi ska äta grillat & så ikväll..

Idag mår jag toppen förutom min värk :/ hoppas den går över!
Men de löser sej, de gör det alltid!

Klev upp vid 09.00 idag av att telefonen ringde..
Älskling sover fortfarande men han ska jag väcka snart också om en halvtimme - timme..

Vet inte vad som händer sen ikväll, men de löser sej :)
Nånting ska vi iallafall ta & hitta på...
Får se om det blir Ånge Komun / Sundsvall!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback