`´ Slingat Håret `´

Shoohooo!

Märkt att ingen läser bloggen nu då jag är så inaktiv då man inte har
nått internet, men ja förstår det också.. De finns ju inte så mkt & läsa om..
Men ja ska komma igång, I promise!
Ska först få internet hemma!


Är i Torpshammar fortfarande, åker hem imorgon & det är pappa/mamma
som skjutsar oss till stan.. På vägen ska vi hälsa på mormor också...
Sen handla på Willys också, de lär behövas då allt som jag & älskling
äger i kyl & frys är bara massa köttfärs & pasta...


Har vare till Manuela idag också, jättebra frisör..
Hon fick slinga håret på mig.. Najs vart de, men ja vill ha de lite ljusare så hon ska
få göra det igen sen...
Men jag rekomenderar henne till er som är intresserade, bra pris & toppen brud!
Kan färga/klippa! Hör av er till mig vid intresse så fixar jag tid & hänger med om ni så
önskar det... Finns bara en liten grejj, hon kan inte svenska , men engelska...


Sen har det mest vare lungt idag, umgåtts med familjen då & Manuela såklart..
Och laika har fått lekt runt en massa idag med hennes hundar Bobby & Chicko.. :)
De älska hon, hon älskar verkligen mindre hundar..
Men dom försökte mest bara sätta på henne idag då hon höglöper,
med turen nog når dom inte.. Så det är ingen fara! De blir inga valpar här inte!


Kanske senare nångång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback