`´ Cock O' Lada `´

Idag har det varit en fullspäckad dag!
Klev upp kl. 09.oo, pussa hejdå till pojkvännen som drog på jobbet & själv
gick jag ut med hundarna på en varsin promenad på 20-30min var..
Satte mig vid datorn sen & tog det lite lungt, sen vid 11.oo tiden  fixade jag mig lite snabbt &
drog ner på stan mitt över dan på ett möte på ungdomscentrum, ska försöka gå
ut på praktik , så man gör något.. Vet bara inte vart jag vill än?

Vi bokade ett nytt möte om 2 veckor, så jag har lite tid & tänka & bli klar med lägenheten först!
Efter det var väll klockan omkring 13.3o & ja mötte upp älskling på jobbet & mamma &
pappa kom förbi & hämtade oss..
Vi for & gjorde en adressändring, sen åt på Divan..
Tog mig en Kebab Rulle, fan vad gött de var!
Åkte sedan hem & visade mina föräldrar hur långt vi kommit på lägenheten, sen rullade
dom hem..

Strax därefter kom gull Ämma & naken Chrille förbi & hälsa på,
kolla läget hur vi bodde & så.. Och dom gillar't..
Nice nice! , Christian skulle nog kunna bo i vårt vardagsrumsfönster också,
som han dreggla över utsikten...


... och dreggla över andra utsikter ;)
(Fotograf: Ämma) <- Besök hennes blogg!

Haha, nää.. Men de va trevlans, kul ni ville komma förbi <3

Sen har ja stoppat huvudet i fler kartonger, rotat & rensat..
Skulle börja sätta upp en hylla också, men måste köpa mindre skriv & plugg 
fört så där tog det stopp på det roliga :(
Eftersom resten av lådorna består av massa saker som ska upp på hyllor,
& resten i lådor - Måste alltså köpa en liten byrå också!

Hitta fan inte mitt minneskort heller? :O , Damn!
Köpa nytt sånt också då :( Kommer bli sjukt fattig denna månad
innan vi är klar med allt..
Har ätit ute varje dag nu också sen vi flytta in eftersom vi inte har nån kyl/frys 
än, de känns i plånboken efter ett tag då kan man lungt säga...
Men de löser sej!

Resten av kvällen nu så kommer de bara bli massa mys i soffan,
Robban har gått iväg & köpt lite cola & godis..
Ska kolla på 2 avsnitt Vampire Diares & sen kolla om vi kan få hem nån
bra film! , Tips?

Peace!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Låter som en fullspäckad dag ändå.

2010-11-11 @ 20:10:26
URL: http://lejisi.se
Postat av: Sara

Måste iaf vara väldans skönt att få saker och ting i ordning :) Hoppas du hittar nån bra praktikplats :p <3

2010-11-12 @ 16:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback