`´ Forest `´

Är i skogen nu = Torpshammar!
Hälsar på mamma & pappa, gjort lite business..
Åkte hit igår eftermiddag & blev kvar inatt,
men nu snart ska jag åka hem..

Tar 16.15 bussen härifrån :)
Förhoppningsvis hinner jag träffa mina gullpojkar snart
Pontus & Rasmus som jag är moster åt & syster Ylva..
Dom skulle dyka förbi om en stund & äta lite här!

När ja kommer hem vettifan vad som händer,
känns som nu en tidig kväll iallafall.. Skulle kunna somna 
sittandes..
Inte sove så bra inatt som vanligt & sen från tidigt på morgon står
Sum (mamma & papppas hund) & skäller ända tills man kliver upp..
Tror han höll på från 08.oo/09.oo tiden tills 11.oo konstant tills ja gick ner
& gav upp!
Att han inte tappar rösten den karln! , Åh me mitt morgonhumör kan ni tänka
er vilken fel sida jag vaknar på p.g.a det?
Nä fyfaaan! Tejpar igen käften på han nästa gång..
Nejdå, men det är sjukt lessamt bara!

Nää, ta fram kameran en stund nu & se vad jag hittar på..
De lär ni märka sen!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback