`´ Onsdag `´


Kvällens Samtal (under kvällsfikat):

Cissy:
Jag kollade på nätet idag & kom på jag vill ha en
sån där Björnfitta, jag skulle vara så söt i en sån.
Men den kostade 1500kr.
Robban: Björnfitta?
Cissy: Ja, en sån där mössa!
Robban: Det heter inte björnfitta!
Cissy: JO! , De gör det...
Robban: Ja, men vadå, är det fittan från en Björn eller?
Cissy: Nä? *bitchlook*
Robban: Då vill jag ha en Jaguarpung!
Cissy: Men haha!
Robban: Och bollarna ska vara med så ska jag stoppa in dom
i öronen så jag har nått & värma dom med!

*Fniss i bakgrunden av Melissa*

______________________________________________________

Vilken pojkvän ja ska ha, en dryg jävel..
Men jag älskar den dryga jäveln sjukt mycket också.. <3

Idag har vare en lugn dag, fått magsjuka inatt..
Men mått mycket bättre under dagen, men magen har vare
lite orolig... 
Hoppas det är bra imorgon..

Var till Ånge en sväng idag också med mamma & Melissa
& lämnade tillbaka illrarna som hon lånat ett tag eftersom
hon funderar på att köpa en egen! :)
Så småsnurra lite med Erika också medan vi
var där & kolla på gullpojken hennes som var som
ett duracell batteri som hon sa, & det stämde verkligen..
Gladare än allt annat också, sjukt söt pojk de där! <3

Sen for vi hem, åt ris & korvstroganoff & strax därpå kom
älskling hem från praktiken..

Precis duschat /& nu blir umgås med Robban & Melissa en stund,
spela nått spel & sova sen.. :)

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Magda

haha, kan se själv när melissa små snissar :P

2010-10-15 @ 12:12:34
URL: http://magdam.blogg.se/
Postat av: Cissy

Magda: Haha! :D

2010-10-17 @ 18:24:01
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback