`´ Pen Tool `´

Ett första försök på att använda Pen Tool då jag flera gånger stött
på problemet att man måste använda det för bästa resultat av ex. utklippningar
i bilder m.m. så det inte blir så mycket pixlar som syns & för att inte få det att
se utklippt ut.

Inte för att denna bild blev så bra, men det är ett snabbt försöka försök.
Nu när ja vet hur man gör blir det, öva, öva, öva! :D



Nu har jag en bild iallafall & jämnföra med sedan då jag blivit mycket bättre!
De ska bli kul & se skillnaden!

Haha..!

Peace!

___________________________________________________________

Uppdatering, 17.16

Testade på en till lite snabbt som inte heller vart så bra,
inte så bra kvalité på bilderna så lite svårt & klippa ut.
Men lägger upp ändå så ska ja se till &s kaffa systemkamera, ta
bättre bilder & lägga ner mer energi med att träna på Pen Tool!


Min Älskade Pojkvän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback