`´ Slitet Hår `´

Jag lyckas alltid slita på mitt hår så jävulskt, 
jag plattar det mycket & vill ha tips nu om bra hårprodukter?

Använder b.la Toni&Guy Iron Heat Defence Protection
for straight styles, men den är nu typ slut så måste köpa ny.
Funderar på testa nån ny värmespray eller nått,
nån som har tipps om nån bra?

Ett bra schampo & speciellt Balsam också?'
Testat det mesta nu tycker.
Är ute efter nått som funkar bra för priser,
men inte för dyrt.

Kollade på en ny sak idag också, en hårolja,
Orofludio Moroccan:



Nån som testat? Är det bra?
Rädd att håret ska se fett ut med det?

Haha, ge gärnna lite tipps.. Är på sämst när det kommer
till att skydda sitt eget hår & jag vill verkligen kunna spara ut
längden nu utan att behöva klippa bort allt!

____________________________________

Iallafall, idag har det varit en ganska lugn dag ute på landet.
Hämtade Melissa med mamma & älskling mot eftermiddagen
& var på Konsum en sväng.
Sedan hem, satt vid datorn en stund & sedan var det mat.
Det vart Hasselbackspotatis med nå kött, (kommer inte på vad det heter,
trött i skallen" med en go' brunsås.
Efter det var vi ut med hundarna & storasyster Veronica kom förbi
med dottern sin Amanda som sover här i natt..
Vi i familjen & älskling (inte pappa) spelade lite Yatzy med henne,
sen åkte hon hem.. 
Drack nån "flickadricka" bara för att det var gott & spelade
bordsspel sedan med mamma, pappa, älskling & Melissa & sen vart de
nå glas Sour Apple med Fruktsoda, de va gott! :)

Nu sitter jag uppe på rummet, har läast lite bloggar
& ska lägga mig i sängen & fortsätta kolla på den sjuka filmen
älskling & jag påbörjade igår.
Känner mej trött & kommer väll somna ifrån som vanligt , 
HAHA.. NEJDÅ, denna gången är filmen för bra!

Förhoppningsvis kommer de mer liv i bloggen imorgon =
Nån bild, då jag snattat Melissas kamera en sväng idag.. :)

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paul Mitchell har riktigt bra produkter. Osis+ värmeskyddspray = bra :p feelunique.com där kan man beställa olika bra produkter för håret!

2010-10-24 @ 13:39:21
Postat av: anna

vill du köpa jackan eller? :D

250 riksdaler!

2010-10-24 @ 16:52:52
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Magda

Ja, den syns på min dator men inte på någon annan. riktigt konstigt :/

2010-10-24 @ 17:23:03
URL: http://magdam.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gud så kul att du gillar min design. Tror det blir en vinter design lite senare :)

2010-10-24 @ 18:13:59
URL: http://camilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback