`´ Sundsvall Ikväll `´




Tog en liten sovmorgon idag till klockan 10.oo , sen var älskling ut med
Laika en sväng & ringde Erik & ja var på toa & sånt..
Snart ska älskling följa med pappa & hämta ved & jag ska städa av på övervåningen
tänkte jag, borta & klippa klorna på Laika & göra rent åt Mimmi (mammas fågel)..

Sen idag blir det grillat & sånt mys & mot kvällen skjutsar mamma & pappa
upp mig & älskling till Sundsvall..
Vi ska bo där i en vecka & va hundvakt åt Aslan, de ska bli kul! :D
Skönt också för Robban för den delen då han slipper pendla i en vecka & kan om
han vill bara gå till jobbet, sjukt soft!

Ajuste,. för er so undrar också eftersom jag fått några frågor..
Vi bor fortfarande kvar i Torpshammar, de var meningen vi skulle flytta
till Sundsvall i den nya lägenheten i Sundsvall, men det har uppstått lite
problem, så vi kommer flytta dit så snart som möjligt..
Mer om det behöver jag inte gå in på, men håller bara tummarna nu på
att det blir snart! :)

Peace!


Kommentarer
Postat av: anna

kan inte du fota mig i veckan? puysssssssssssssss

2010-10-10 @ 19:11:10
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

ANNA: Jovisst, självklart om du vill det...

Men jag har ingen kamera, så isåfall får du fixa sån då min är helt pajj.. :'(,

Vart vill du fotas & så då?

Kyss <33

2010-10-10 @ 19:26:14
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback