`´ Tidsfördriv `´

Har en liten stund där jag inte gör så mycket vettigt, kan va mys
de & ibland.. Läser lite bloggar jag följer & hitta en lista som ja kopiera
nedan & svara på för & få lite tidsfördriv tills nästa tvätt är klar om
20 min.. :)

Sen blir det sängen!


Reser helst till:
» Nått varmt land nu där man kan få lite färg
& inte se ut som ett vandrande lik...
Favoritblogg:
» Finns många, men just nu skulle jag nog säga
NEVNARIEN eller EGOINA.
Favoritfärg:
» Svart är hett! ;)

Favoritmärke:
» Ingen som bryr mig om sånt skit, 
det som är snyggt!

Favoritdjur:
» Svårt de där, men orm?
Eller waf, älskar alla djur utom håriga, krälande saker = SPINDLAR!

Stjärna jag vill träffa:
» Nikki Sixx

Motionerar:
» HAHA, motinera? Vad fan är det?

Senaste fyndet:
» Havreflarn täckt med sån där choklad & cola!

Senast köpta skiva:
» Finns det fortfarande? ;)

Senaste repliken du yttrade:
» DEMENT, så de har ja inge minne till, eller
ork till att tänka.. Min hjärna ligger i viloläge just nu...
Senaste personen du träffade:
» Om inte familhen som jag är runt nu så, hmm..
Malin, (Lillasysters kompis)
Senaste personen du fick brev av:
» Halebop.

Vilken färg har du på håret:
» Sexy blondieee, med lite brunt i.. :)

Kan du stå på händer:
» När ja fått i mig ett glas eller två så kanske, utmana mej?

Vad har du för klocka:
» Ingen just nu , har inte ens en lägenhet längre, HAHA...
Men de kommer, de kommer ;)
Annars en billig såndär vit från IKEA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback