`´ Ånge Komun `´

Sitter nu i Torpshammar, ganska nyligen hemkommen..

Klev upp 08.3o i morse, hoppa i duschen & gjorde mig i ordning..
For till Ånge med mamma på möte på arbetsförmedlingen & jag & min toppen-handläggare
upprättade en ny handlingsplan & det gick ju supersnabbt
& bra, tog väll högst en 20min kanske?

Efter det fixa jag ett papper som jag åkte & droppa av,
sen for mamma & jag till söt Erika & snodde med hennes illrar (Thyra & Miilo) hem,
eftersom Melissa är sugen på skaffa iller så fixa jag att hon fick låna dom 
ett tag först..

Så nu har man dubbelcheckat & kollat så Melissa gjort i ordning riktigt åt
dom, & det hade hon.. Så hon sitter nu uppspelt & glad & leker lite med
dom & är så glad över att dom är här..
Ska snart hjälpa henne & duscha dom & så :)
Miilo luktar lite extra nu när han gått i brunst, så han behöver en
liten mysig dusch, så då tänkte ja även passa på & ge Thyra en.. :)

Melissa fick en välkomstpresent av Miilo också i soffan ;) Haha, ni kan ju gissa vad
det bestod av? Haha...
Får vi se om hon lessnar på illrar eller fortfarande är fast besluten på & skaffa en egen..
Dom är ju lite speciella dom små filurerna...

Åhhh, Erika hade kattungar också, så söta, så söta..
Ska flörta lite med pojkvännen & se om vi kanske ska röva henne på
en sån också?
De fanns 2st hanar kvar som sökte hem, och båda var så supergulliga så!

Nu ska ja sitta & spela lite på FrontierVille på Facebook, haha..
Sen ska jag nog ringa storasyster, hon ville på Bingo ikväll & sökte därför barnvakt.
Så snäll som man är ställer man ju upp, hon erbjöd mig lite cash &
hennes ena hund ;) Haha, men står nog över dom grejjerna,
är bara glad över & få ha lillskiten (Pontus) ibland & träffa honom.. <3

Kommentarer
Postat av: erika

Tack söta du själv =) Roligt för pälsarna att få komma på lite semester och där i torpshammar har dom ju varit förut, hoppas dom inte driver din syster helt från vettet ;)

2010-09-13 @ 23:35:05
Postat av: Cissy

Erika: Haha, det har gått superbra & hon verkligen lagt ner tid på dom än så länge, hon mejlade dig nyligen också om hur det gått & lite bilder från igår.

Hjälpte henne med duscha dom igår också, sen var hon ut med dom en sväng senare på kvällen. :)

Dom har även haft en liten retstund med Laika, haha, men hon tycker dom är roliga varelser...



I morse när ja skulle väcka Melissa låg Thyra & kura ihop sig under täcket med henne, och dom har inte testat henne en ända gång än, så det går superbra!

2010-09-14 @ 22:27:20
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback