`´ Cissy som liten skitunge `´


I Torpshammar nu hemma hos mamma & pappa, kom dit igår..
Älskling & jag ska bo här ett tag tills att vi kan flytta in i den nya lägenheten
som är kring 3 oktober.
Igår var ja själv här hemma då älskling stanna i stan,
tog de lugnt & umgicks med familjen.
Kollade på Idol mot kvällen sen tog mamma fram bilder på mig &
syskonen som liten, fick min födelsebok också, eller vad det heter?
Sjukt kul, inte sett det innan då allt vare nerpackat..
Längtar tills mer kommer fram, de var nästan så man höll på skvätta en
tår eller två.

Men hitta ett underbart kort på oss:


Pappa, Mamma & lilla söta jag :)

Tyckte de va fint, ja var ju söt en gång i tiden, haha! :D
De gilla ja starkt...


Förövrigt idag har jag gått & blivit en ny Cissy, se om de kommer nån bild
eller så blir det efter helgen då jag har fullt upp då..



Kommentarer
Postat av: Robban

du borde varit sådär söt nu också :O

2010-09-26 @ 23:40:33
URL: http://rawbie.blogg.se/
Postat av: Cissy

Robban: Jag är ju sötare nu ;) <3

2010-09-27 @ 16:59:20
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback