`´ Tävling `´

Hej!
Tänkte nu ha min absolut första tävling här på bloggen,
den är inte precis superstor, men det är ju alltid nått & det är
om en grejj som är efterfrågad av många, så tänkte lotta ut en sån då jag ändå
har några.

Nyfiken på vad det är?


Jo!
Jag tänkte ge ut en invite till -> bloggsvar <- ,
så alla som vill vara med & ha chansen om att 
vinna en invite länkar till min blogg & skriver en kommentar till detta inlägg,
gärna med en länk där du länkat hit så att jag lättare hittar det.


Har du frågor eller annat kan du kontakta mig till höger som vanligt
i "Kontakta Mig" rutan...

Peace
Cissy



Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! Jag vill enormt gärna vara med och tävla!

Jag har lagt in dig under mina länkar i min blogg.

(Har även en tävling där du idag kan vinna ett inläggs reklam om din blogg)



Hoppas nu fan att jag vinner :D Varit med i hur många tävlingar som helst, men har nog inte tur i sånthär :(



Ha de bra! :)

2010-09-12 @ 09:58:57
URL: http://vovvenlaika.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja är med! :D

2010-09-16 @ 14:09:03
Postat av: Veronica

Ja vill vara med, men vill inte ge ut min blogg synligt så har mejat mitt bloggnamn till dig! :)

Hoppas detta inte gör någonting, vill så gärna ha en invite!

2010-09-20 @ 10:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback