`´ Viskan `´

Är i Viskan nu igen & har vare barnvakt åt Rasmus från 10.oo i
morse tills nu nyligen då Ylva & Tommy kom hem.
Så sitter nu en sväng på Ylvas nya mini dator, lite smått avensjuk & vill ha 
en egen, inte rosa då.. Men en vit! Hihi..

Barnen sitter nu brevid & kollar på Disney Chanel, äter lite korv
& själv ska jag åka hem snart..
Älskling är väll på väg hem från praktiken nu också...

Fick igår reda på också att vi kommer få vara i Torpshammar &
bo där längre än väntat då det kommit in lite problem, så
blir nog flytt tillbaka till Sundsvall omkring den 15onde iställetför.
Längtar så tills dess, då ska jag & älskling handla in lite nytt på IKEA 
också tänkte vi...

Men nu innan jag drar härifrån ska jag sno korten av Ylva sen kryssningen.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback