`´ Frolic `´

Min hund har Dille på Frolic, så kör det som godis.
Hon älskar dom & gör allt för dom när jag plockar fram påsen.
Spelar ingen roll vad jag lär henne så tar det 2 minuter tills hon kan det,
allt för att få en Frollic.
Hahaha.. Sötvoffsen!




Men i förrgår borstade jag henne som sagt & det är inte häften av håret hon fäller som syns
på bild & inte hjälpte det.. Fan , inte kul & ha hund när dom är i tappa päls perioden...




"Skaka"
Hahaha, häromdan gick robban igenom bilderna på min kamera också när han låg i soffan.
Helt plötsligt brast han ut i skratt som jag aldrig hört förut & tårarna sprutade på karln.
Innan jag fick ur vad han skrattade åt, så de inte var nån bild på mej..
Men det var denna under, haha. Han tycker att hon var jätteful på bilden.
Själv håller jag inte med, hon är söt! Haha...




"Ta Emot"




"Upp"


"Sitt"

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin vovve! Vad är det för ras?

2011-04-14 @ 10:04:28
URL: http://inteidag.blogg.se/
Postat av: Cissy

Lina:

Aeew, tack <3 :D

Det är en blandning mellan Samojed & Bordercollie! =)

2011-04-14 @ 11:37:31
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback