`´ Pain In My Stomach `´

Sitter nu här ihopkrupen med värk i magen, funderar starkt på lägga mig
i soffan & börja kolla säsong 2 på Gossip Girl
så de går över & ja kan gå till praktiken. Blir så göralös hemma.
Sjukt trött också då ja inte sovit bra inatt & gav upp imorse & hoppade i duschen,
kletat på mig en ansiksmask nu också som ska sitta i 10min så kanske man
känner sig fresh sen! :D

Fick samtal om att min lönespec ligger på lönekontoret också då det inte kommit fram hit,
så hoppas verkligen Robban kan hämta ut den idag på sin lunch.
Är så nyfiken vad den ligger på & när jag får den, eftersom den inte kommit in än?

Var på praktiken igår, de gick superbra! :)
De va lite barn då jättemånga var lediga just nu, så var en rätt lugn dag där vi hade gympa
på förmiddagen & gick sen ut i det härliga vädret. 
Sedan slutade jag klockan 14.oo.
Haha, var så inställd på att de var Måndag igår, så trodde ja skulle sluta
17.3o.. Vilken tur ja hade att de va Tisdag då ;)

Har ju tagit stopp på bloggdesignbyggandet just nu också, då datorer bara
kraschat för oss på ett eller annat sätt.. Så lite less på det & ber om ursäkt för det.
Blir & köpa ny då Robbans lön kommer, han surra om det så.
Har lånat datorn ja sitter på nu av Pappa, ska väll installera photoshop på den
också så fort ja får orken till det, är så less på datorer nu så ja kan spy.
Dom vill aldrig funka som dom ska...

Läängtar till helgen, det är valborg då.
Och Björn kommer till oss.
Vad ska ni göra den sista då?

xoxo



Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tack :D

2011-04-28 @ 18:58:40
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Ellen

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 13:01:12
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Cissy

Ellen:

Åhh, tack! :D ♥

2011-05-09 @ 17:12:45
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback