`´ Påskhelg Med The Sundman's `´

Inte bloggat på över en vecka nu, ojoj.. Men har varit fullt upp.. :)
Förra veckan i Måndags var det min & älsklings 3 års dagstort grattis på oss!
De trodde ni aldrig ;)
Cissy <3 Robban -FörAlltid!
Så kommer det alltid vara.

Sedan har veckan vare som vanligt, vare på praktiken hela dagarna typ.
Hem & städat/vare med älskling/hunden o.s.v så vart inte så mycket skrivande.

Tog ledigt på Torsdagen från praktiken & följde med mamma & pappa
till morfar först i Matfors (Långsjön) för & hälsa på & önska en glad påsk.
Sedan for vi till Tunastrand där mormor ligger eftersom det inte alls är så bra med henne
& hälsade på henne nån timme.
Det var roligt, men samtidigt är det också jobbigt då det inte är så bra.

For sedan mot Torpshammar där älskling & jag spenderat helgen.
Älskling kom på Torsdag kväll & då ringde vi Björn som kom förbi & Robban fick en liten
present av mig ;)
En Mümmelmann, så ni kan ju gissa vart den kvällen tog vägen?
In i dimmar iallafall när vi dela på den & ett par groggar..
Själv är man ju så duktig så man vet vart gränsen går, så ingen bakfylla för mig inte.
Men ni kan ju fråga hur min go' pojk mådde ;) HAHAHAHA!

Om vi säger så att Fredagen blev VÄLDIGT lugn!
Syster med fam. från Järpen kom dit också mot eftermiddagen.
Då blev det påskmiddag & massa gotta!
Sen åkte Björn iväg på kvällen & var chaufför.
Lungt på Lördagen också & umgicks med familjen & vi köpte en förstärkare också
som vi ska ha i lägenheten.
På Söndag for ja till min andra syster Ylva med älskling på förmiddagen & vi
var barnvakt åt Pontus & Rasmus.
Björn kom även förbi där, hahaha.
Så ja lekte lite med barnen, sen lira kort med grabbarna.
Lillasyster var ju med dit också, men för att testa fiskelyckan som inte var på
nån + sida direkt.
Passade även på att vara världens bästa barnvakt & städade också nedervåningen ;)
Vi vart nog där hela dagen & åkte hem mot kvällen allihop till mamma & pappa igen
& nördade halva natten.

Idag vakna jag vid 09.oo i morse. Klev upp, packade & städade mitt rum.
Sen åkte Björn hem & jag & Robban fick skjuts hem till Sundsvall igen av Louise & Lennart.

Så de ha vare full fart i helgen & ja har haft superkul, även min pälsboll som fick en massa
hundpolare så nu ligger hon helt utslagen i hallen. Trött efter helgen & den underbara värme 
som varit.
Hoppas verkligen det fortsätter så här.
Har städat nu i lägenheten & slängt in en tvätt, funderar på vad man ska hitta på för
mat & sen även diska de lilla som var lämnat.

I sommar ser det ut som jag kommer bo i Torpshammar/Viskan också.. :)
Letar efter en sommarhäst som ja ska ha hos Ylva, kändes som de skulle vara sjukt
kul då ändå Robban ska jobba en massa.
Får se hur länge ja blir där, 1-2 månader iallafall. 
Men det är inte helt hundra ännu, men pratade med Ylva om det idag.

xoxo


Kommentarer
Postat av: johanna sundman

sv: påskägget är rätt så stort! :D

2011-04-25 @ 21:08:14
URL: http://johannasundmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback