`´ Bildfix `´

Idag har vare en rätt lugn dag, tog en härlig sovmorgon.
Sen hoppa jag i duschen & tog en cykeltur med Laika till Skönsmon.
På vägen hem fick hon plaska lite i bäcken & sen vart det bara chill stund
framför datorn där jag tog mig tid & började fixa lite bilder, har vare så sämst på det.
Har börjat vattenstämpla dom också som ni kan se, eftersom det också är
strängt copyright på dom, förutom dom som fått min tillåtelse per mejl & använda dom.

Sen har jag städat lägenheten idag & tvättat upp lite sängkläder, överkast
till sängen, filtar & sånt shit som man aldrig orkar.
Imorgon blir det vråltvätta kläder som vi ska ha med till Stockholm! :)

Känt mig så glad också, det har vare så härligt väder nu i flera dagar.
Får en riktig summerfeeling!
Sen är det så häärligt att vi äntligen kan ta ledigt från jobbet & smita till Stockholm
i ett par dagar! Längtar som fan!

Men nu ska ja dammsuga av en sväng / torka golvet & sen duscha Laika.





Hoppas bilderna gillas!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Första är schysst, andra är lite suddig.

2011-08-01 @ 21:45:48
Postat av: Cissy

Anonym:

Tacktack, det är meningen att den andra ska vara suddig i bakgrunden & bara ha fokus på blomman! :)

2011-08-02 @ 00:09:06
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback