`´ Birsta City `´

Godmorgon!
Eller snart god dag, men jag är nyvaken.

Ska nog strax hoppa in i duschen & göra mig i ordning, funderar på Birsta.
Ska bara ringa Sonubai innan, för Aslan kommer komma förbi idag.
Så ja sen kan hämta han iställlet när jag är hemma.

Lägger en tanke till USA idag också, läst om orkanen Irene & hoppas
det verkligen kommer gå bra.
Skönt att dom får reda på allt i tid iallafall, så dom hinner evakuera.
Även läst om det i en tjejs blogg som jag känner & dom har fått begett sig till ett skidhus,
men skönt & veta att dom är säker.
Men tråkigt ändå om den skulle bege sig in i USA & fösrtöra allt. Nää usch!


.. Nu tjatar garbbarna. Så ska völl skynda mej så ja får kolla på telefooner!!!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Nu är dagens blogg ute! blev det inte du?

Anmäl dig igen :D

2011-08-27 @ 23:38:03
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback