`´ Lämnat Laika `´

Idag har jag tvättat för fullt & uppdaterat en hel del på bloggen,
arbetat lite i photoshop på bloggdesign & gjort klart en header som ni kan se nedan.
För ett tag sen var jag & älskling ner på stan också & var först på Hemköp &
köpte lite hundmat, ben, godis & så till Laika & lämnade henne hos
Carro & Victor.
Sen på vägen hem tog vi ut lite pengar på OKQ8 för Taxi imorgon & köpte även lite
frukost till tågresan.

Nu ska vi lägga oss & kolla på en film, sen duscha & packa.
Ska ta en uppe sittarnatt så sover jag på tåget istället.

Har lagt in lite tidsinställda inlägg fram tills på lördag som kommer in
varje dag vid 11 med lite bilder. Då jag troligtvis inte kommer blogga så mycket
från Stockholm.



Ni som vill nått når mig på mobilen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback