`´ Norsken `´

Idag på förmiddagen kom mamma & pappa förbi till stan,
för att röva med mig så jag kunde handla lite mat & hämta ut mitt paket med
skivor som ja beställt hem, så ja kan bränna ut alla mina bilder till mitt skivalbum! :)

Efter handlingen for vi hem till mig där jag packade upp alla varor, 
sen tog jag med mig mitt pick & pack & kameran & hängde med ut till landet.
För nån vecka sen fick dom en ny medlem i familjen som varit min fokus på eftermidagen,
där jag & kameran älskade lite & fotade gullet lite.

Så här kommer en sneak-peak på en av mina bilder, oredigerad:



Imorgon blir det grillning & förhoppningsvis fint väder ute, så jag kan fota lite ute! :)
Ska klippa klorna på mamma & pappas surhund också, som alltid är mindre gla' för det,
och klippa klart det jag påbörjade för ett bra tag sen.
Han har så sjukt mycket hår, och halva han är bara nerklippt. 
Haha, så på tiden jag faktiskt fixar resten, sen blir det grillar *mums*.
Ser verkligen fram emot morgondagen, ska sova snart så tiden går fort! Haha!

Men hoppas ni ser fram emot fler bilder nu, för dom kommer till veckan när jag är hemma
& hunnit sortera/fixat dom!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback