`´ Shopping `´

Som jag skrivit tidigare så har jag ju shoppat en hel del kläder & skor i Stockholm,
här kommer en liten halvtaskig bild på allt.
Orkade inte fota allt enskilt, så tog på allt, vilket var svårt då inte allt
fick plats på sängen:





Grå/Svarta underkläder
Vita underkläder
10 par Strumpor
Vax för benen.
2pack Leggins (Svarta/Gråa)
Rött Linne
Grått Linne
Nät Leggins (Svarta)
Jeans
Svart Skojorta
Grått linne med midjebälte
Grå tjocktröjja
Svart tshirt "Oh Shit It's Monday"
Grå långärmad tröjja med stor krage
Ett par "converse" med klackar & nitar.
Ett par "Converse" (Vita)
+ ett par till skor.
Har säkert missat en del också, hahaha.
Men ja, en del av det jag köpt.
Grå/Svarta underkläder
Vita underkläder
10 par Strumpor
Vax för benen.
2pack Leggins (Svarta/Gråa)
Rött Linne
Grått Linne
Nät Leggins (Svarta)
Jeans
Svart Skojorta
Grått linne med midjebälte
Grå tjocktröjja
Svart tshirt "Oh Shit It's Monday"
Grå långärmad tröjja med stor krage
Ett par "converse" med klackar & nitar.
Ett par "Converse" (Vita)
+ ett par till skor.
Har säkert missat en del också, hahaha.
Men ja, en del av det jag köpt.
Så vart man 3000kr fattigare, men så värt det!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback