`´ Slå En Pling `´

Godmorgon...

De va ett tag sen ja var uppe den här tiden nu, då jag varit ledig ett tag.
Men äntligen kom det saknade samtalet igår om jobb & jag väntar nu på att
få ringa chefen. Provande för en stund sen utan svar, så ska försöka igen vid halv tänkte jag. :)

Igår klickade jag hem denna skönhet också:


Så hoppas att den är lika underbar som den set ut & inte sviker mig, inte den billigaste
telefonen så. Det ända som saknas nu är att klicka hem bakgrundsstativet.

Älskling klickade hem ett svart wii i Fredags också, som kommer idag.
Hur awesome är inte det?
Nää, en riktigt bra vecka kommer detta vara.
Får en massa saker + jobb att se fram emot! :D

Var ner på stan igår också till "Zoo" med Laika, eftersom antidragselen inte
längre funkar så köpte jag en nosgrimma för 300kr.
Och än så länge har den funkat bra, hon tyckte den var lite otäck i början
just av att den låg vid nosen. Men gick över redan vid andra promenaden & hon reagerar
bra på den. Och drar inte heller lika mycket, så nu kan vem som hellst faktiskt gå ut 
med henne! :)
Synd bara att hon inte kunde förstå att sluta dra utan den...

Hade henne lös häromdan också, och var så glad över vilken kontroll jag hade på henne
& hur bra hon lyssnade. Tills det kom en valp förbi som hon dök på direkt.
Inte av elakhet som tur är, men ägarna blev rädd ändå vilket jag förstår.
Så nu kan jag inte ha henne lös i parken längre, vilket är jätte jätte
tråkigt. Ska inte ge upp. allt handlar bara om övning! :)
Öva, öva öva! Hon gör det ju så bra hemma hos mamma & pappa,
fast dom bor ju mitt i ingenstans också där det inte går andra djur.

Har planer nu också på att plugga, då man längre inte behövde ta lån för det.
Utan fick pengarna om man avslutade det. Så ska nog ringa & få ett möte
& kanske redan hoppa in i höst på Komvux?
Så kan jag studera mesta av tiden hemma + jobba?

Men nu ska ja slå en pling igen, håll tummarna för mig att det blir mycket
jobb nu!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Nu är dagens blogg ute! var det inte du?

anmäl dig igen :D

2011-08-30 @ 11:20:06
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: Marynator

Vaa vadå fick pengar om man avslutar? Det lät ju inte helt fel! :P Ja, men då kanske vi ses på Komvux i höst då ;) Om jag nu kommer in...

2011-08-30 @ 13:01:17
URL: http://marysolander.blogg.se/
Postat av: Cissy

Marynator:

Jo, fick höra igår av en tjej att man inte längre behöver betala tillbaka "lånet/bidraget" efter att klarat kurserna. Men det är bara om man klarar dom, och inte hoppar av.

Så måste kolla upp det! =) Hoppas det stämmer.



Absoluut, själv ska jag boka tid & få prata med nån vägledare först! :D Men vi lär nog ses då!

2011-08-30 @ 15:12:17
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback