`´ Simon `´


Nu har Simon vare här ett par dagar, och det har verkligen vare jättemysigt & roligt!
Han är verkligen en speciell lite hårboll med en alldeles egen personlighet, 
och kommer sakna honom. Han var verkligen hälig, nästan liten som en katten Gustaf,
fast mer speciell ändå.
Men nu ska ja snart bära hem honom till hans matte, då älskling & jag reser till Stockholm ikväll. :)
Har inte ens packat ännu, haha. Så de känns inte som vi ska till Stockholm än,
men jag vet & det ska bli så roligt!

Haha, nu hoppade han i min garderob, hade tage bild om han inte låg bland alla mina underkläder ;)
Och dom får ni inte se, haha. Men ni kan få se en annan bild på skrutten sen tidigare idag:



Visst är han fin?
Fler bilder kommer när ja kommer hem, dom är inte så bra då ja inte haft så mycket tid & fota honom.
Men tog några snabba.

Men nu ska ja ta med älskling ner till grannen, önska en god jul!
Dom ville träffa oss, sen packa så det är klart =)
Gå hem med Simon & tåga till Stockholm.

Ha en trevlig jul om ja inte bloggar under tiden jag är där nere.

xoxo

God Jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback