`´ Dinner `´

Lagar mat just nu, bloggar & väntar på Robban ska komma hem...
Riktigt brud ja som klarar av att göra flera saker samtidigt ;)

Håller på göra pommes + ungsstekt falukorv & beasås till det, *mums*.
De ska bli gott...

Sedan när älskling kommer hem blid det mat, (ja vet det är sent,
men vi är sega människor) haha... Och FREDAGS MYS!
Kolla på Vampire Diaries SE.13 som jag längtat så sjukt mycket till <3
Och nån film efter!

Har börjat kolla på en annan serie också som jag tycker är aiight,
The Ordinary Family!
Haha, lätt värt att se... Visst typsikt superhjälte serie, men den har humor
& nått extra! Gillas starkt!

Robban har börjat fått mig & titta på en annan serie också som är stenhård,
The Shield! Den verkar awesome.. Bara sett dom första avsnitten ännu..
Men den korrupta snuten är så kävla stenhård, han som är huvudperson i
Ordinary Family också!

Haha, vilken serietönt jag blivit.. Men det är ju fett najs!
Väääääntar fortfarande på att fler One Tree Hill avsnitt ska släppas som 
jag inte sett heller, så sjukt frygt!
Längtar som fan!

Nä, dags & hålla koll på maten igen..

Men har ju bloggat lite kort iallafall..

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback