`´ Mys Med Familjen `´

Pappa & Melissa kom förbi i Fredags & hämtade mig
& pojkvän & vi åkte till Torpshammar...
Och mot kvällen kom även storasyster Louise m.fam förbi också
& det vart go' mat som tacos & vi satt & surra & snacka skit hela kvällen..
Bara umgicks...

Björn kom även förbi en sväng & vart slickad på ringarna han hade.
-Slickad?
Ja, jo.. Det stämmer, min familj är lite speciell, 
men dom är helt underbar & jag älskar dom.
Men det är ingen mening & förklara vad "speciella" är, 
ni skulle inte förstå. Men fuck familjen annorlunda, vi är toppetta!
Hahaha...

På Lördagen vart de mest lungt hela dagen, spelade lite kort & så med lillasyster
& hennes kompis Malin.
De vart världens bästa mat som jag så LÄNGTAT till & de va grillat!
Tror jag aldrig ätit så mycket i hela mitt liv, bara längtar hem redan efter grillat.
Sedan sov även Amanda äver, Veronicas (min andra suster) dotter!
Så kul & träffa denna go' tjej också, de va ett tag sen <3
Inte vare hemma sen innan jul räkna vi ut, bara en snabb sväng 
när jag hämtade tvn.

Åkte hem idag & kom hem för 1-2 timmar sedan & idag blir det bara lugnt.
Är så trött, Robban sitter & spelar lite Brütal Legends & jag bloggar lite kort..

Hade kameran med mig också, men blev inga bilder.
= Som vanligt!

Men ska nog mysa ner mig i soffan nu..
Imorgon är det praktik 07.45 - 17.3o *Suck*
Så LÄNGE! , Men jag överlever nog!

Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: Mey

Slickad på vadå för ringar?? Fingerringar?? Usch isf ._.

2011-02-20 @ 17:27:35
Postat av: mamsen

du är bra Gullig du sötungen som skriver om allt

2011-02-20 @ 19:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback