`´ Nya Arbetstider `´

Shoobbre!

Idag klev jag upp vid 06.3o & har vare på praktiken till
16.3o som vanligt.
Men idag var min handledare tillbaka som softat i Australien, så nu ska
jag gå efter hennes tider :)
Så kan bli lite kul med varierande tider, förutom när jag måste kliva
upp tidigare på morgon!

Imorgon börjarar jag en halvtimme tidigare än vanligt, 07.3o så
måste kliva upp redan vid 06.oo om ja ska hinna vakna till liv & bli
en människa & rasta Laika & se till så hon har mat & vatten.

Väl hemma tog jag det lungt till 18.oo tiden & då gick jag & pälsen
& mötte älskling nere vid bion.
Hem - Ätit Gott & sett en film som hette Faster!
Den var grym, tyckte jag.. Förutom en grejj, men kan inte berätta för er
som inte sett den för då avslöjjar jag en del av filmen.

Nu ska vi lägga oss & kolla på en annan, sen måste jag sova!

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback