`´ Trevlans Söndag `´

Idag tog älskling & jag en riktigt härlig sovmorgon,
vakna vid 11 & gick ut med Laika, sen fick jag torka hundspya hon
planterat så fint i köket inatt & satt sedan & chillade framför PS3:an en stund
& lirade Ratchet & Clank <3

Vid 2 tiden tog ja mig ork & fixade mig lite & Micke undrade om vi skulle
hänga med han & hans tjej Jane på stan & Christian & hans tjej Michaela skulle
också vara med.. Så vi drog ner på stan & mötte upp gänget & gled runt lite
& skrämde slag på stan med våra roliga pinsamheter.
Åt på Kebab City & snacka skit & drog sen till centralstationen då Michaela
skulle hem & väntade på hennes tåg som gick strax för 18.oo..
Sen drog vi alla hem till oss & satt här ett tag, men strax därpå drog Micke & Jane
hem till honom.
Då vart Christian kvar & ja passade på & klippa honom medans han satt
& dregla framför tv:n med PS dosan i handen, hahaha...

De vart toppen, men inga bilder denna gång..
Men det vart nästan som sist som ni hittar bilder på här ,
men lite bättre ;) .. Bra man har lite stammisar som man får  öva på!
Hihihi, Cissy Siccorhand! ;)

Nu sitter grabbarna framför , ja ni vet ju redan - Playstationet &
ja bloggar lite & är social på facebook.
Använder ju aldrig msn länge, så sorry för det men så sjukt less på det!

Fick reda på idag också att syrran med familj från Järpen kommer till
Klippen (mamma & pappa) nästa helg, så blir ju sjukt kul & få träffa dom också
samtidigt! <3 :D
Det va ett tag sen nu... Så längtar & ser verkligen fram emot det!

Peace!

Kommentarer
Postat av: johanna sundman

tack så mycket! :)

fast jag tycker du gör finare bloggar och du är verkligen grym på photoshop, något jag tycker är skitsvårt att lära sig om... :)

2011-02-13 @ 23:18:30
URL: http://johannasundmann.blogg.se/
Postat av: Cissy

Johanna:



Haha, njaee.. Är inte så bra ;P

Joo, tog tid innan jag kom in i photoshop också,

det finns så sjukt mycket att lära sig, de gäller bara att förstå sig på grunderna :)

Om det är nått speciellt du vill lära dej i det, så säg till! :D

Funderar på lägga ut lite videor här på bloggen med tips & trix av det ja kan i photoshop! :P

2011-02-13 @ 23:41:33
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback