`´ Tuffa Gänget `´

Sitter nu & smuttar på min första öl som jag förtjänat.
Har städat - tvätttat - städat - tvättat & diskat för fullt idag!

Sen kom Björn förbi mot eftermiddagern & vu ha surrat lite skit,
fixat lite spel & så , så vi kan nörda ikväll!
Fett mys!

Min lillasyster & kompis till henne (Malin) kom förbi för en liten
stund sen också men ska strax gå iväg ner på stan på krogen & nån fest &
Christian är på väg hit med tjejen sin & hennes bror som ska vara här en liten liten
stund bara, sen ska dom dra ut ikväll.
Men jag, älskling & björn stannar hemma & tar de lungt bara med pälsarna <3

Aslan kom igår & stannar tills på Söndag då familjen hans är i Fjällen
& har det mys! :) 



Bjur på en suddig bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback