`´ Beställa Löshår? `´

Jag har nu öppet för beställningar av löshår tills den 30:onde,
så skickar jag iväg orden på alla den 31:a!
För att se priser & färgkarta kan du klicka HÄR!

Du beställer genom kontakta mig rutan till höger ->
(under min visningsbild),
det är viktigt att du fyller i
- ditt fullständiga namn,
- din rätta epostadress
& lämna
- mobilnummer & adressen!
det ska levereras till!
- Även vilken färg/hår o.s.v
Det förstår du nog helt själv, annars är det bara att fråga.

Självklart kommer du som beställer också få personuppgifter &
kontaktuppgifter av mig också!

Har du frågor eller annat så är det ju också bara skriva i kontakta mig rutan,
den är kopplad direkt till min mejl!

Beställer du nu, borde håret vara framme omkring 21-30 arbetsdagar!

Jag vet, det är rätt lång tid, men priset gör det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback