`´ Coola Kidz `´

Jobbat hela veckan & halva den har vart rätt lugn med lita barn på jobbet!
Så vi har varit ute mestadels & njutit av vädret, förutom idag då
det regna.. Så pyssla på en massa inne & lekte & har kommit på att 
världens coolaste ungar finns där.
Tre stycken diggade & dansade till rockklassiker på radion med mig
& självklart vart ja gla' så man fick höra på lite vettig musik för en gångs skull ;)
Haha, dom var ju stenhårda & en annan unge & ja diskutera lite Kiss & sjööng till det!
Hur kung är inte det?
Så nu mot slutet lyssnade vi på det, målade lite bilder & gjorde ansiksmålning.
Sen gick jag hem vid 16.2o.
Nu är det fredag ÄNTLIGEN heelg! Ska ta en riktigt lat helg & sova en massa
& ladda upp inför en ny arbetsvecka, nästa helg är det Air Festival som gäller!
Kung det ska bli, vilka ska dit?

Nää, ta mig en liten cykeltur med voffsingen nu, tills Robban ringer så vi kan möta
upp honom. Sen ska det kramas en massas, hela familjen annorluna & retarded här.
Ska väll ta mig irk & städa också som ja skulle göra igår, hahahaha!
Men ja slockna på soffan vid 16.oo tiden då, när jag skulle titta på ett pogram!
Så de guck ju bra, *tummen upp* - Or not!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback