`´ Nova `´

Precis lagt in alla bilder från kameran, äntligen.
De var ju "bara" över 1000 bilder. Och har nu sittit & sorterat ut bilderna på
min fina brorsdotter Nova som jag skickat till hennes mamma :)



Idag är jag ledig, har iallafall inte fått nått samtal om jobb.
Men hoppas på det snart, har pillat lite med en bloggdesign. Har ju flera stycken
nu på G & måste ju börja avsluta några, de blev lite mycket nu när jag ligger efter
& allt inte gått som ja tänkt mej. Men det löser sej!

Nu på förmiddagen har jag vare ute & cyklat med Laika en sväng & njutit av det fina vädret,
tyvärr blev det ingen lång tur då hon inte orkade. Haha, men håller på vänja av henne nu.
Ska städa i ordning sen helgen också, så fort ja får lite ork.
Men de kommer gå fort då det inte är så mycket. Bara massa plock.

Igår kväll åkte Björn hemma också, värsta misslyckade dagen när det kommer till mat.
Haha, tänkte jag börjar gör maten vid 16.oo så hinner den bli klar innan han tar 18.15 tåget hem,
tror ni maten hann bli klar?! NÄÄ!
Jävla kyckligen som skulle ta en timme, tog 2 timmar & var knappt klar ändå
innan den vart bränd. Helt värdelöst, ska aldrig mer göra kyckling. 
haha, så hungrig hem fick han åka.. Illa, fett illa. Ja förstår inte?!



Framöver ska ha ta lite mer seriösa bilder med Nova & hennes syster Jonna.
Då kommer det självklart upp nån bild på bloggen.
Men innan ska jag nog få hem bakgrundsstativet som jag troligtvis beställer i slutet på denna
månad, beroende på vilken lön jag får.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elise

fin blogg :) o söta bilder :')

2011-07-11 @ 13:53:46
URL: http://eliizasplacee.bloggspace.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med :)

2011-07-11 @ 15:06:10
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Cissy

Elise:

Tacktack så jättemycket <3



Sofia:

Absolut :)

2011-07-13 @ 11:22:08
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback