`´ Stjärnans Förskola `´

GoMorron!

Igår började jag joba igen, så nu kan de va lite segt med bloggandet igen på veckorna.
Är så sjukt trött när jag kommer hem om dagarna.
I Söndags skjutsade mamma & pappa hem oss, men innan det for vi till Birsta & lämnade
tillbaka datorn vi köpte. Inget vi var nöjd över, inte värd priset.
Sattsar på en ny nästa månad, som kostar lite mer.

Igår vikka ja på en ny förskola som heter Stjärnans F.SK,
spännande, kul men samtidigt rörigt. De var ju trots allt första dagen
för många av barnen & fröknarna, (jag en av dom). Då förskolorna sammarbetar
& slår ihop till en under sommaren. Men jag tycker det gick helt okej, rätt fascinerande att jag
ens lärde mig över ett namn igår! :D Haha, i vanliga fall har jag så svårt med det.
Men ska vara där veckan ut, så de kommer gå finemang.

Imorgon funderar ja på svänga in & va allmänt cool på gatufesten med Maliiin, om hon
nu har tid & vara lite häftig för en kväll?
Får hoppas på det, då ja kände för att hitta på nått!

Nä, ska ner i tvättstugan nu & hämta mina mjukisar ja håller på torka, 
tyckte vädret var ruggigt idag & småfrös när ja hade mina leggins. *brr*

xoxo

Kommentarer
Postat av: Malin

haha :D vi ska vara aaaaaas cooola :D

2011-07-05 @ 07:25:26
URL: http://insteadyheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback