`´ 8.ooo KR fattigare `´

Idag mitt på dan kom pappa förbi & vi åkte ut till Birsta där jag handla mat för 2000kr.
Efter det åkte jag hem, packa upp allting & tog det lungt en liten stund.

Sen ner på stan & mötte upp älskling & Micke.
Först gick vi till banken där jag hämtade ut min fina lön & efter det tog vi bussen
till Birsta.
Där vi gick runt på Media Markt först, sen över till Elgiganten där jag hittade min nya
kärlek - en systemkamera för 5700kr. *Mums*.
Så nu hoppas ja fan den är bra, spenderade mer pengar i en systemkamera än vad jag tänkt mig.
Så bakgrundsstativet får bli nästa månad.
Robban köpte också en laptop 5500kr, så nu jävlar har vi feting grejjer!
Efter det gick vi in på birsta City där jag småshoppa lite,
köpte 2 linnen & leggins.

Nu strax ska jag betala lite räkningar, sen är jag snart pank för denna månad.
Men man måste få spendera ibland, speciellt med sin första riktiga lön!
Damn, lite ångest nu, men det går nog över när jag använt kameran lite mer ;)

Precis vare ute med Laika & grabbarna & test fotat lite snabbt,
så bilderna kommer nog upp ikväll / imorgon.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Livettaraldrigslut - Ronja & Caroline

Vinnaren av Dagens Blogg är utsedd! :D Gå in och kolla om det blev just du? :)



http://livettaraldrigslut.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-dagens-blogg-1.html#comment



Kram!

2011-06-28 @ 11:34:36
URL: http://livettaraldrigslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback