`´ Fotografering På Landet `´

Ikväll packar jag väskorna & imorgon tar jag med mig pälsen min & drar till landet.
Hälsa på familjen & fotografera lite, så ja lär känna kameran bättre & fixa med inställningarna
& lära mig alla funktioner så det blir bra bilder.

Så nu håller ja på & ska tvätta för fullt så fort det blir ledigt, städa & diska.
Ska göra go' middag också, precis marinerat fläskfilé & till det blir det potatisgratäng &
beasås, majskolvar, wook & annat kul :) Så mycket längre har jag inte hunnit tänkt ännu.

Chefen ringde förut också & fick schema för att jobba från och med nästa vecka & 4
veckor till att börja med - hel tid! Finfint det! Fan vad kul de ska bli,
nästa gång blir det att investera i en ny telefon så min lillasyster äntligen kan få min som ja
lovat henne så länge.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback