`´ Soofta Hela Lördag `´

Idag blir en riktigt fetluuugn dag.
Älskling är på jobbet men slutar snart & på vägen hem köper han gotta & tacos för att
ligga på soffan hela dan, i morgonrock & tofflor & bara mysa framför massa filmer & tjocka oss.
Hur underbart låter inte det?
Skulle vilja gå på bio, men känner jag verkligen behöver EN vilodag, 
så bio tar vi imorgon!

Det var ett tag sen ja blogga, men har haft fullt upp.
Jobbat hela dagarna som vanligt & sen kommit hem & jobbat på designer m.m. - Sovit.
Så har min vecka sett ut.
Men till veckan jobbar jag bara tills på Torsdag, sen är jag långledig tills den 4:e Augusti,
vad ja vet än så länge.
Vet inte vad jag ska göra då, men lär tillbringa en hel del tid hemma hos mamma & pappa då Robban
jobbar järnet. Och njuta av sommaren med vänner, bada, träna m.m.
Ville ju ha sommarhäst (innan jag fick jobb), men det är för svårt & få tag på så kort period nu när
jag är ledig :(

När det kommer till bloggdesigner kommer jag snart börja ta betalt,
ingen hög summa då jag tycker det är en rolig fritidsyssla.
Men för att få en liten slant för det arbete jag gör.
Det tar ju en hel del tid, och är rätt krångligt!

Inga nya bilder på håret ännu heller, haha.. Eller mig själv av huve taget då kameran
är slut på batteri.
Måste ta mig ork & leta fram laddaren & ladda det.
Men heeyy, om 9 dagar äger jag en systemkamera!
Damn, vad jag längtar. Min första RIKTIGA lön!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback