`´ Svar på kommentarer `´

.............. om `´ 2.ooo - 3.ooo :- Fattigare `´:
Doggy är inget bra foder, billigt skräp som blir dyrare i längden eftersom
hunden behöver mer av det för att bli mätt.
Köp royal eller eukanuba, bättre för hunden, mättsamt för den med och roligare i plånboken i längden.
Om ni ändå ha lyx, så lyxa till det för Laika med. :)
Kände att det var lättare att svara på kommentarerna i ett inlägg
idag, så förlåt för sega svar.
Men här kommer dom:




.............. om `´ 2.ooo - 3.ooo :- Fattigare
:
Doggy är inget bra foder, billigt skräp som blir dyrare i längden eftersom
hunden behöver mer av det för att bli mätt.
Köp royal eller eukanuba, bättre för hunden, mättsamt för den med och roligare i
plånboken i längden.
Om ni ändå ha lyx, så lyxa till det för Laika med. :)

SVAR:
Varför vara anonym,? Anyway, det har inte med saken & göra :)
Lite tråkigt bara & inte veta vem som skriver.

Som du ser har jag köpt flera olika påsar + mjukmat för att min hund är väldigt
petig på mat & hon har alltid ätit dåligt innan tills jag började variera foder varje månad.
+ att det blandas ut med ett kraftigare, riktigt foder, Tello.
Så jag skulle nog kalla att hon har det lyx som får olika foder varje gång - flera påsar + mjukmat.
Och som sagt både godis & ben m.m. 
Självklart lyxar jag till det för min tjej. <3


Mamma om `´ Rainy Day `´:
Tack för allt , O Summer ser ut som en ulltuss , men vacker,
vi tar det andra nästs gångf när du kommer hem.

SVAR:
Jaa, vi får klippa till det nästa gång så han blir snyggare!
Fixar det jag, puss!


Molly Bergström, UPPSALA om `´ Need Grizzly `´:
Vad har du för dig? :)

SVAR:
Hej Molly!

Sorry för att jag vare seg & svarat, men har inte vare så superaktiv på bloggen.
Just nu har jag inte så mycket för mig, går igenom lite olika kommentarer på bloggen
& besvarar dom. Ska strax göra mig lite mat.
Vad har du för dej då?


Den vart fräck :)

SVAR:
Tack tack så jättemycket 



du är ju skitgrym på att redigera bilder! vill också kunna göra så, men det är för svårt för mig :)

SVAR:
Tack tack, värmer att höra. 
Övning ger färdighet ;) De gäller bara att inte ge upp!
Så många år som jag jävlats med det där pogrammet, men så värt det.
Älskar verkligen Photoshop 



xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback